1001 2013 ;)

Bismillahirrahmanirrahim.

Allahumma Solli 'Ala Muhammad
Wa 'Ala Aalihi Wa Sohbihi Wasallam

Assalamualaikum kepada yang membaca :)

Oh, entry ni mesti di taip laju-laju sekadar 
nak mengucapkan selamat ulangtahun 

Awak dilahirkan pada 1001 2012 tahun lepas.
tepat jam 11.00 malam, ufff tahpape tulis masa tu
Alhamdulillah, dah setahun awak ujud.
Alhamdulillah, biiznihi.


Semoga dengan genap umur awak setahun,
awak akan lebih saya manfaatkan :)
dan awak lebih bermanfaat untuk semua, *cam sama je*
dan hopepuli kita akan lebih akrab pasneh, ahakk

Adeii ape la aku merepek !

###########################################

Ok lah tanpa buang masa yang sangat berharga,
berikut adalah pemenang pencarian bloglist 2013 || belog jcb 

jeng3 :D


TAHNIAHH TAHNIAHH TAHNIAHH :D

tenkiu veghi much sebab sudi meriahkan belog jcb ini yew ^^
pada yang tersenarai sila lapor diri, heheh
di emel ini ye : haynee.ar@gmail.com
pada yang tak tersenarai, saya doakan korang
teruussss maju demi nusa & bangsa oke !
keep blogging :D

psstt.. kalau tak puas hati, sila cari adik saya, dia yang pilih oke, hahak :P

selamat malam !

pheww.. sok saya jalanjalan atas blog korang taw taw
*senyuuum sampai tinge*




La Ilaha Illallah ✿ Allahu Akbar ✿ jom cipta bahagia
2leep.com

ARTIKEL MENARIK GILA, BUSUK & PINGJE