Kenapa Saya Sayang Dia ??


Kata-Kata Hikmat Salahudin Al-Ayubi :

1 - Saya meminta KEKUATAN dan Allah memberi saya KESULITAN untuk membuat saya KUAT.

2 - Saya bertanya tentang KEBIJAKSANAAN dan Allah memberikan saya MASALAH untuk DISELESAIKAN.

3 - Saya meminta untuk KEMAKMURAN dan Allah memberikan saya FAKULTI dan TENAGA untuk BEKERJA.

4 - Saya meminta KEBERANIAN dan Allah memberi saya BAHAYA untuk DIATASI.

5 - Saya meminta CINTA dan Allah memberi saya orang-orang BERMASALAH untuk DIBANTU.

6 - Saya meminta NIKMATdan Allah memberikan saya PELUANG.

7 - Saya TIDAK MEMINTA apa-apa untuk DIRI SAYA tetapi saya MENERIMA semua yang saya PERLUKAN.

Itulah sebab saya sayang DIA. Hanya DIA yang memahami saya :)

Saya Sayang ALLAH. Tuhan saya !! Tuhan awak, Tuhan mereka, Tuhan kucing, Tuhan laut, Tuhan semua ! Ya, DIA Tuhan kita, ALLAH :)


La Ilaha Illallah ✿ Allahu Akbar ✿ jom cipta bahagia
2leep.com

ARTIKEL MENARIK GILA, BUSUK & PINGJE