Segmen : Saya Blogger Negeri .......


Assalamualaikum bloggersszz :D
Saya blogger negeriii ....

PAHANG DARUL MAKMUR 
Sapa satu geng sep skett :)

what can i say about my hometown..
hemm hemm secara umum, pahang memang banyak tempat-tempat
yang mengekalkan nilai-nilai natural gitu kan ?
Sapa yang suka pada alam, memang sesuai lah duk pahang, ahakk gurau je :P

Pasal daerah lain, sure ada blogger lain dah pun mention kan,
so aku nak cite pasal daerah yang aku duduk, iaitu
daerah BERA :)


Sebagaimana yang korang tawu, 
sungai pahang adalah sungai terpanjang kat semenanjung ni kan.
So, rumah aku xde kena mengena dengan sungai ni pun, ahaha..
aku duk kawasan felda dekat gugusan bera.


Korang pernah dengar tasik bera?


Ehemm bagi aku, ni la kot tempat yang menarik yang berdekatan dengan aku kot.
sebab apa menarik ?
sebab... tasik ni adalah tasik air tawar terbesar di Malaysia yang unik dan terpencil.
Memang terpencil puuuuunn hihi.

Tasik Bera :







gambar semua ehsan google :D


Aku ? pernah pegi sekali je kot huahuahua ;P

dun ever ever gelakkan nama my hometown oke ! 

Hehe, ok la.. tu je kot.
Ahaa fakta kat SINI ^^
Nak tawu lebih lanjut, talipon apak dafi, opsss

XOXO

psst jap.. thanX fizGraphic buat segmen camni ! Best kot :D
saya tag si DIA :)





La Ilaha Illallah ✿ Allahu Akbar ✿ jom cipta bahagia
2leep.com

ARTIKEL MENARIK GILA, BUSUK & PINGJE