Saya Hargai Semua

~ Bismillahirrahmanirrahim ~

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh :)

senyuuumm.. senang .. selesa..
kelihatannya di atas sana follower gue udah nyampai 300.
*300 pun kecoh hehek 
tiada lain yang pantasku ucapkan melainkan
Alhamdulillah 
dan THANX untuk semua yang sudi 
follow & support di sini.

Walaupun, hakikat & realitinya,
gue yakin nggak semua yang sempat membaca tulisan gue.
tapi, gue tetap mengucapkan
ribuan & jutaan maqasyi kepada kalian :)
tetap kehadiran kalian 
"SAYA HARGAI"
(^_^)V

Moga-moga keberadaan kita di medan ini menambah saham pahala.
salam ukhuwwah. salam mahabbah. 
akhukum fillah ^_^ 

Sebagai menghargai kalian,
gue tangkap 3 insan bertuah di sini :D

 [ Follower 100 belog jcb ]
"born as a muslimah and proud of it"

MasyaAllah, i really love her quote! 


[ Follower ke 200 belog jcb ]
"Kadang-kadang Allah sembunyikan matahari,dia datangkan petir dan kilat,
Kita tertanya-tanya ke mana hilangNya matahari.Rupa-rupaNya Allah memberikan kita pelangi.Ceriakan diri anda dengan hidup yang penuh warna warni seperti pelangi.
Just be cool and smile if want be Cute like me hehehe"

Subhanallah, sangat bermotivasi kata-kata ini :)

[ Follower 300 belog jcb ]
Memancing mengajar erti kesabaran dalam diri aku.Ingatlah bahawa Rezeki itu datang hanya dari Allah dan sentiasalah kita mensyukuri nikmat dariNya. 

Allahu Akbar, mengingati Allah setiap waktu walaupun ketika berhobi^^

Jemput bertandang ke blog mereka ye,
tanda sokongan yang tak berbelah bagi
di medan perkongsian ilmu ini :)

*Ehehe memandai aku je yg pegi jemput* 
:P

JCB :
Perempuan yang pakai seksi & yang bersolek keterlaluan tu 
sebab x yakin dengan ciptaan Allah 
padahal perempuan Afrika yang hitam legam pakai cawat pun ada suami ^_^
-USTAZ AZHAR IDRUS-
La Ilaha Illallah ✿ Allahu Akbar ✿ jom cipta bahagia
2leep.com

12 comments:

  1. tahniah..moga maju jaya dalam dunia blogging.. :)

    ReplyDelete
  2. wow bestnye. ada yg almost setahun berblog sdh ada 1k followers. sy 200 pun blm smpai wlupun dh nk setahun berblog. hehekeke.

    ReplyDelete
  3. tahniah :D http://mujadafewa.blogspot.com/2012/12/sila-alert-orang-yang-nak-buat-ga.html

    ReplyDelete
  4. tahniah ea...moga Allah redha..^^

    ReplyDelete
  5. tahniah... moga terus sebarkan bahagia... ^_^

    ReplyDelete
  6. tahniah kepada insan2 no bertuah tu........

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum..Terima kasih dari saya diatas perghargaan itu.Saya amat2 hargainya.Semoga dunia blogging bukan sekadar dunia hobi atau dunia meluahkan,tetapi ianya jugak boleh jadi seperti menyampaikan dakwah walaupun dengan 1 ayat.Singgah2 lah blog saya selalu ye.

    ReplyDelete
  8. @Mimie Najibbetol2.. tahniah2... blog aku punya follower jauh panggang dari api.. haha

    ReplyDelete
  9. cantik menarik tertarik kau meme debooom..haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum!
Komen jangan tak komen ye :D
✿ Terima Kasih Taw ✿

ARTIKEL MENARIK GILA, BUSUK & PINGJE