"Segmen : Jom kutuk Blog Saya by aimancool.com"


hah segmen lagi jah,
kali ni ditugaskan untuk kutuk-kutuk plak.
eh eh cam xbaik je kutuk.
Hehe well, sebenarnya kritikan membina.
Oh kutuk?
It's not my type laa :)

Aiman said : 'Tolong kutuk blog gua, 
Kalau takde ape yang nak dikutuk silalah memuji :p'
Ek?
Aa nampak tak kat situ.

1 : Dari segi penulisan, aiman nampak brutal tapi dalam hati ? ada iman :)
Yelah, orang lelaki memang gitu kan, bajet je brutal,
 tulis pun nak ayat ganas-ganas, hehe
maybe itu cara dia, kita hormati & ku akui, 
wahh ku akui ..
 akak tak kesah pun penggunaan bahasa sebegitu. 
mesra pengguna je ^_^
tapi, let's me remind u, 
-bahasa kan jiwa bangsa-
wahh da macam duta RTM rase. haha

2 : Dari segi penataan blog, ek eleh penataan? hahaha apo-apo lah janji aiman paham
Emm pemilihan header, cun ! 
Cun kat cni maksudnye, ngam la ngan imej seorang blogger lelaki :)
maskulin gitu ^^
warna yang baik jugak, selesa mata memandang & membaca dengan aman.

: Dari segi pemilihan tagline, eh tagline ke org panggil?
.POYO itu aku.
Ek ? motif?
Poyo tu ape dik ?
Haha watever lah janji ekau hepi ^_^

4 : Dari segi kemudahan infrastruktur : huaaa yang ni akak tension.
Haha mano laa ekau letak entry-entry lamo.
Nak baco, tlg lah paham. baru la boleh kutuk.
nilai blogger adalah pada entry nya, cewah :)
Dah xdo apo laie boleh dikatokan.
Yang lain-lain tu hanyalah luaran semata-mata.
Tidak memberi impak maksima. ecehh.

# Tapi akak saspek la jugak, ape pun follower aiman tetap Whoaa Superb ! :D #

Ohh dah la, penat membebel petang2 camni.
Selamat maju jaya buat Aiman Aziz !
Keep Blogging :)
Anyway, terrbaik lah ada kan segmen camni.
Peacee (^_^)V

XOXOD 
-pengaruh Istanbul, aku datang-

Assalamualaikum warahmatullah ^^


La Ilaha Illallah ✿ Allahu Akbar ✿ jom cipta bahagia
2leep.com

ARTIKEL MENARIK GILA, BUSUK & PINGJE