Dia dah bertunang

Bismillahirrahmanirrahim.

Allahummaftah 'alaina hikmataka
Wansyur 'alaina min khazaaini rohmatika
Yaa Arhamarrohimin.

Assalamualaikum kawan-kawan yang dirindui,
lama tidak menari di sini kan.
Upss menari-kan jari jemari menaip entry cerita peribadi
seakan-akan berbicara dengan sahabat di sini.

Kaaan ?

(^__^)

Ok lah hari ni saya nak cerita tentang
"Dia dah bertunang"

Siapakah dia ?
Haha poyos je konon2 saspen :P
Actully, sorang lagi BFF saya bertunang.
yang sebelum ni ada cerita kat sini.

Homaigee, ek ? Astaghfirullah !
Oh Allah.
sangatt syok woo, sangat bahagia maa.
sebab apa? ingat tak cerita kat entry ni ?

Alhamdulillah, akhirnya mereka berdua dah melangkah selangkah lagi
untuk membina baitul Muslim, insyaAllah.
Moga dipermudahkan urusan ye sohabat.

:: Satu batch, satu kelas, sering berjumpa dalam kuliah & tutorial, 
sering digosipkan bersama - sebab mulut2 nakal kawan2 yang suke menyakat, 
si lelaki tak pernah suka - malah rimas dan merasa terbeban.. 
si perempuan pulak buat2 xtawu dengan gosip sebab taken - dan sekadar suke2 menyakat, namun.. siapa kita untuk menidakkan qada' & qadarnya, 
benarlah kata-kata saban hari menjadi doa,
2 insan yang pada mata kasarnya, seakan-akan tidak mungkin bersama. 
Akhirnya mereka mengikat janji, untuk membina bait mawaddah wa rahmah 
demi mencari cinta Ilahi, dengan izin Rabbul Izzati, 
yang telah menetapkan segalanya sejak dari azali ::

Allah..

Cepat2 langsung ye korang ^^

Jom laayaan gambar sekepin due . .


yang tundung pink, 2 dari kiri nak kawen minggu depan :D


bakal mak mertua die, omei kaann. kiki :D

Hemm, tu je lah. hehe

doakan mereka ye. doakan saya juge.
doakan awaaakk semuaa juge !!

JCB :

'Allah sengaja temukan kita dengan orang yang salah 
sebelum berjumpa dengan dia, 
jodoh sebenar kita'




La Ilaha Illallah ✿ Allahu Akbar ✿ jom cipta bahagia
2leep.com

ARTIKEL MENARIK GILA, BUSUK & PINGJE