Belajar Melukis Doodle Guna Excel

Assalamualaikum kahlian kahlian yang sudi 
hinggap, bertenggek, dan scroll ke bawah ke atas ke bawah ke atas,
akhirnya membaca entry ini.
Tahniah !

Eheh, intro bajet nak jual minyak angin.
Eh orang jual minyak intro cam tu ke ?
Okey wat-eber.
Stop merefek :)

Bismillahirrahmanirrahim.
Harii khamis nan indah ini, 
daku mikirin mau kasi cerita
plus mau kasi apresiasi sama blog INI.
 >> blog yoUnique <<

Kerana keikhlasan beliau lah,
daku mampu "belajar melukis menggunakan excel"
sepanjang 3 hari hujan tanpa henti di sini.

Walau apa pun rupa lukisan daku,
daku tetap berpuas hati kerana dapat jua daku melaksanakannya.
Tambah2 daku betul2 unbelieveble,
Betul ke boleh melukis pakai Excel ?????

YA ! 
Kini saya percaya.
Tak percaya ?
Lihat hasil Excelku :P

yang kiri sekali atas tu, yang mula2. hodoh nak mammp.. haha qasyiaan doodle tu :P

Hahahaha daku gelak senirik je tengok.
Bio lerr burok puun,
janji daku dah berjaya mengikut tunjuk ajar sifu.
Walauupuun jauh rupa dari yang sifu buat. ahaha
Kuangkuangkuang, adehh.
bulu mata memang xmampu nak buat :/

Baru belajo satu je yang asas, yang lain2 nanti la kalo ghajen ehehe.
Apa pun..

Mekaseh cekguu nurdani :D

Psst.. yang kat header tu daku lukis seniri jugak. 
haha kesiaan je nengok dia kat atas tu macam hidup mati segan takmau.
daku berazam akan mengubah beliau menjadi lebih baik. ekeke
mahapkan beliau yee ~
dah tu je mampuu, hihi ^^

JCB :
Di antara diriku juga dirimu, 
hanya mengharap cinta yang Satu.
Oh sayang, ikhlaskanlah hatimu :)



La Ilaha Illallah ✿ Allahu Akbar ✿ jom cipta bahagia
2leep.com

ARTIKEL MENARIK GILA, BUSUK & PINGJE