My beautiful #595


Ohh penat sangat mengaktifkan diri join segmen, muehehe. Bukan selalu kan, esok bersambung menyegmen-kan diri, sekarang ni tak larat dah. nak pimsan plus laptop macam protes minta diberhentikan perkhidmatan beliau buat sementara waktu. Eh pastu sekarang ni ada hobi baruu, nanti esok den koba kan apo hobi baru sangatt tu. Tu tak berapa menyempat nak menyinggah lagi. *alasan*

Eh, eh lagi.. yela nak review the beautiful lady in this world, my super duper cutestt sister in this life. kikiki. And ofkos my fivehundred and five follower. Here she is ~ 


Haaa Kak Syerrrr +Syera Shahira tinkiyuuu sudi follow kite. hihi. yang kat lam gambor tu semuaaa saya rindu !! Kak yayan, kak jira, kak iza, kak mieya, kak tini, kak kho rindu rinduu rinduuu ghinduuu ;) semuaaa cantiikk, saya sukee ^^

Jom follow kak syer, she is the beautiful lady in beautiful number of my follower #595 ~
klik header cantik untuk sayang menyayangi dengan kak syera :)
tunggangtonggeng dah ayat aku, kbai kbai kbai, gudnite eberibodi :D

:: Assalamualaikum ::
La Ilaha Illallah ✿ Allahu Akbar ✿ jom cipta bahagia
2leep.com

ARTIKEL MENARIK GILA, BUSUK & PINGJE