Saya Suka Hijau :)


Assalamualaikum semuaaaa ~
Esok pagi-pagi ada hal, post siap-siap bekal untuk korang ! Hehe saya mahu ini-ini 
Saya wanita yang suka hijau :) Bagaimana dengan anda ? Anda mahu ini-ini jugak ? Ayuhh ubah sekarang ~ SELAMATKAN MALAYSIA ! i MALAYSIA :)

Nak kenal antara Pro Canselor UM ? Ye salah seorangnya ialah Raja Muda Perak, Raja Dr Nazrin Shah ibni Sultan Azlan Muhibbuddin Shah :)



JCB :
Sharing is caring 
ada mata lihat
ada telinga dengar
ada otak pakaii
ada hati jagalah hati ! :)


La Ilaha Illallah ✿ Allahu Akbar ✿ jom cipta bahagia
2leep.com

29 comments:

  1. Saya pun suka hijau..saya suka biru..tapi sangkut dekat situ, biru tu saya tak berapa suka. Hehe..Jalankan tanggungjawab untuk yang dah punya tanggungjawab..saya tak boleh lagi. tak cukup umur (bulan).

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe betul hijau itu. tapi hakikatnya, akak suka semua kaler... hehehe :D
      *haa tu lah excited dn semangat ni, xsabar ! ^^

      Delete
  2. menarik hijau tu...... siap dah bekal lagi...all the best for tomorrow....

    ReplyDelete
  3. Saya pun suke :) mmg hijau tawaran ni semua...i like..

    ReplyDelete
  4. ok fine raja negeri kita 2..takbir!
    sy akui sy suke hijau demi memenuhi minat sy, blog sy cnfrm dh hijau
    anda bila lagi?hehhee

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo iman org perak ye. ptut la duk ate ate, haha oke sy suke BK :D

      Delete
  5. kak mar Alyn, setuju sangat, jom ubah Malaysia, tapi alyn x leh ngundi lagi..apa2 pun alyn suka hijau..ngehehe..:)

    ReplyDelete
  6. oo..mar suka hijau ye..kita gila merah.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe mar suke smua warna mimi.. kiki.. hijau ni special :)

      Delete
  7. Salam,
    Ya! Saya suka hijau...
    Hijau memberi ketenangan jiwa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeaa ketenangan spt singgah ke rilex minda ^^

      Delete
  8. Wah!!! tawaran yang baik...
    Tapi seprti kata awak tadi..ada otak pakai..
    Pilih lah yang terbaik di hati

    ReplyDelete
  9. btul wak...ada mata lihat ada telinga dengar ada otak fikir~ jgn main tngok kat TV saja..sal slalunya kat TV skngni byk yg tak betul~~~

    ReplyDelete
  10. dina agak tak paham la akak. =(

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe lawak lah dina ni.. xpe nnt dina akan faham :)

      Delete
  11. mai pilih mai mai jgn pilih hat yg melingkupkan negara dan susahkan rakyat sudah...blog kite hijau suka ahakkk

    ReplyDelete
  12. go green!!
    sy pun suka hijau... ^_^

    ReplyDelete
  13. Selamat memilih ye kak Mar.. kita ni budak mentah lagi belia lagi sweet sweet sour 9teen la.. :D

    ReplyDelete

Assalamualaikum!
Komen jangan tak komen ye :D
✿ Terima Kasih Taw ✿

ARTIKEL MENARIK GILA, BUSUK & PINGJE