Rindu Bertamu

Bismillahirrahmanirrahim.

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

Ehem-ehem, haiii semuuaaa :)
Alamak malu dan kekok pulak lama tak bertemu, rindu pun dah bertamu, ehemm.

Eh korang semua apa khabar ? Sehat ke ? Hehe selamat tahun baru cina pada yang menyambut, dan selamat bercuti sakan pada yang tumpang sekaki bercuti. hii.
*ucapan ni telah delay selama berhari-hari*hehe*

Rindu mencengkam di ruang hati ni, rindu nak berjalan-jalan atas blog kengkawan kat sini !
Hehe, insyaAllah akan singgah melawat korang-korang yang baik hati.

Ramai yang ingat cikmar pergi bercuti ek, he lebih kurang la, takde la bercuti sangat pun, pegi 'bekwoh' housemate kat Kelantan je :)

Oke lah thanx to all supporter here ! Nak pi melawat jap lagi, bentang karpet merah hokeyyy :P

La Ilaha Illallah ✿ Allahu Akbar ✿ jom cipta bahagia
2leep.com

ARTIKEL MENARIK GILA, BUSUK & PINGJE