Pesona Cinta

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh !
Sihat tak ? Kalau sihat Alhamdulillah 'ala ni'amihi.
Kalau tak sihat makan ubat, jangan khawatir,
moga-moga ia menjadi penghapus dosa-dosa kecil :D

Hari ni nak santai-santai, nak share lirik lagu pesona cinta - by Hijjaz.
Seriuss.. suke sangat lirik lagu ni, penuh bermakna.
Ce korang dengar dan hayati :)

Paling menusuk qolbu rangkap kedua tu.
Kita ni mudah sangat terpesona dengan kebaik budian seseorang tu.
Hati-hati.. jeng3 keraana budii aku jatuuh hatii ~
Yeahh ini pesanan untuk rumaja-rumaja di luar sana,
al-maklum lah i ni da taraf mak-mak rumaja. -eh belum lagi laa, hampirr je :P

Pesan mak, jangan cepat menyerahkan cinta. cewahh *based on Xperiens*
Banyak cinta-cinta pelesu -palsu- kat luar sana yang membuatkan kita,
mengagung-agung kan gepren @ bopren tuh, walhal even kita mimpi die tetiap malam pon,
kita dok la berharap kat die separuh mati, punya la setia kau tak layan lelaki lain kunonn,
pastu pas sebulan dua, eh kejap sangat.. ahaa pas setaun dua, ribut taupan melanda..
At last, sakit hati sendiri ! ekk WTF - what the fish ? *saya tak mencarut tau* :D

Dia belum tentu lagi milik kita kan ? Siapa berani jamin ?
Sabarlahh.. sabarrr sikiit je. sampai masa yang sesuai untuk berusaha,
usahalah sungguh-sungguh okey ^_~  Tak yakin ke kita dengan ketentuanNya ~
*nasihat sebab taknak korang rasa pedihnya kecewa* huahuahua muntah hijau :P


Emm dah la, malas nak bebel-bebel pepanjang.
Korang pon da besar panjang. mak nak layan lagu ni jap. Eh nak pesan :
He. cinta itu memang mempesonakan !! ;D


Muzicons.com

Kau siramkan wangian mawar putih
Kepada sebuah kenangan yang layu
Bisakah merubah detik-detik yang berlalu
Dari sekadar impian yang kaku

Jiwa terpaut menyaksi
Seribu pengorbanan dihulur
Cinta kasihan bersemi
Mengagung tak disedari
Diimpi tak pasti
Mengharap tak mendakap
Kesetiaan dijunjung
Rupanya tak ke hujung

Lilin yang menyala membakari dirinya
Buat menerangi insan yang memerlukan
Tanpa disedari diri sendiri sirna
Duka nestapa dibiarkan saja

Begini jadinya bila dihamba pesona cinta
Yang buta tak mengenal sebenar sifatnya

Cinta suci bukan untuk dinodai
Kasih jangan dikhianati
Lamarlah belas simpati

Kesucian cinta
Ikhlas tak diundang
Perliharalah
La Ilaha Illallah ✿ Allahu Akbar ✿ jom cipta bahagia
2leep.com

ARTIKEL MENARIK GILA, BUSUK & PINGJE