Spesis Blog Bermasalah



Bismillahirrahmanirrahim. Subhanallah Walhamdulillah.

Assalamualaikum. Salam awal pagi buta :D

Haaaa ni yang den panas, den nak marah ni, nak mengamuk pun hado, nak makan aiskrim, nak lari 4 x 100 dan nak rasa nak pakai gincu merah ! Ehhh, hehe. Mohon jangan terpedaya dengan intro hotttsss baks melodiusss.

*Senyum tak perlu kata apa-apa*

sumber SINI
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Dah kata tak perlu kata apa-apa, angin jela berlalu. Sila jangan hangin dengan saya, cukuplah hangin tak berapa nak ada semenjak bermenjak musim panas nan kemarau ni. Saya tak panas dan tak marah apa pun. Ngeee. Cuma ni haaa, taktau la apa masalahnya, korang perasan blog ni ada masalah tak? Apa-apa masalah la, jikalau ada anda mendapatinya tatkala saya tidak mendapatikannya, sila memberitahu saya tanpa segan silu. Kemudian kalau anda mahu cun bak ema membong dan hemsem bak eron ajis letak solusi sekali taw taw, hehiii. Pelisss ~

Ini berikutan insan yang amat concern dalam persada blog tanah air, enchek +kopi pasta cakap ada masalah, ditambah kicap pulak oleh enchek +Hatimi Tahirruddin menjadikan gue mikirin, apa dong masalahnyaa...tapi ternyata gue ni aduyaii lambat pikap nya. Mana guee tauu. Habiss sudah semua yang tak patut gue buang. Hewwhew. Ni la spesis blog bermasalah. -__-" Pokoknya.. pokok jering, pokok rambutan dan pokok bongsai. Ke laut dah merepeknyaaa ~

Pokoknya, perkara ini mesti diselesai segera ! Ini adalah minggu terakhir dapat bermanja bagai dengan tapak polkadot ni, uffffff -_-'

Eh, haipppppp *senyummmm tak perlu kata apa-apa* Tata :D


Pssstt makasyihh kaliaaannnn ;)

La Ilaha Illallah ✿ Allahu Akbar ✿ jom cipta bahagia
2leep.com

ARTIKEL MENARIK GILA, BUSUK & PINGJE