awak tak pakai helmet??

Bismillahirrahmanirrahim..Assalamualaikum wbt,


Selamat malammm rakyatttt semuaaa. Heeeeeeeeee (^____^)
Senyum lah dari hati duniamu berseriii .
Senyum bertempat okeh..salah senyum nanti mengundang bahaya.
Hii bak kata seseorang senyum seorang wanita kepada sembarangan lelaki boleh wat lelaki tu jadi serigala. Senyum lelaki kat perempuan pun sama. ek?
So, be careful wif ur SMILE~~~


Heh.. cek bukan nak cite pasal senyumm sebenarnye. Nak cite sebuah cerita yang terlebih senyum dah ni..


Hoho alkisah sebuah petang, kira-kira pukul 5 petang waktu Malaysia, aku membonceng seorang kawan menuju ke UM sebab nak hantar die pi kelas. oke



Aku rasa lajuuu sangat die bawak (dalam hati asal la laju benor die ni bawak, cuak aku kat belakang taw)
kalau ye pun nak cepat kan.. risau gak aku.. bak kata kempen keselamatan jalanraya :


"BIAR LAMBAT, ASAL SELAMAT"


Sesampai je kat depan masjid Ar-Rahman aku ase angin kuat sangatt.. aku pun pegang la telinga.
Tiba-tiba.... Ya Ampunnnnn.. baru aku perasan!!! 


AKU TAK PAKAI HELMETTTTTT >.<


Muaahahahahaha.. adehhh ape punye spesiss la.. dah jauhh baru perasan yang aku tak pakai helmett!
Selak gelak pas turun motor.. Rase malu pun ade gakk.. Adeh! apa laaa persepsii orang sekeliling tengok aku konpidenn je..


Alhamdulillah selamat tak kena saman OR kena tahan ngan jpj OR pok guard um ^___^


* Patuhilah peraturan jalanraya :PP


~~~ Patuh & Taat perintah Allah Lebih Utama ~~~


.Kadang-kadang manusia mudah lupa.Segalanya Bermula Dari Dalam Diri Saya.
La Ilaha Illallah ✿ Allahu Akbar ✿ jom cipta bahagia
2leep.com

ARTIKEL MENARIK GILA, BUSUK & PINGJE