Kembali Senyum

Bismillahirrahmanirrahim.

Fuuhh fuhh tiuup sketttt. Ehemm assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh !

Hehe. Saya kembali senyum :)


Alhamdulillah blog masih seperti dulu. Mana laaa tuan dia menghilang. Lama tak menulis. Serasa kekok pulak nak menarikan jari jemari menaip. Emm macam orang baru nak berkenalan. Awkward !

Hohoh. 

Setiap kali takde idea mesti enter. Pastu berhenti di titik. Blank !

Heheh.

Apa khabar laa kawan-kawan semua ? Hopefully everybody sihat dan bersemangat nak sampai kat Ramadhan yang mungkin esok or lusa. InsyaAllah mudah-mudahan kita sempat menjadi tetamu Ramadhan hingga ke akhirnya. Excited !

Emmm.

Feeling 'terasing'. Mesti banyak ketinggalan. Plus mesti ada yang dah lupa. Plus mesti dah kena buang dari bloglist !! Hahahaha. 

Eh eh eh. Kembali senyum :)


Kemon laaa kenapa nak suuzzon dengan korang kan. Feeling 'happy'. Mesti korang selalu rindu kan. Plus korang takleh tido malam ingat kat jcb's writer. Plus mesti korang tiap-tiap hari doa supaya saya kembali ! Ya, kembali senyum !

Yiehaa..

Minda kita. Set la yang positif. Hati kita. Set la hok molek-molek. Ye dak ? Kan Allah bagi pinjam sebagai amanah. Tapi sibuk minda nak pikir hok yang negatif. Hati sibuuukk nak buh bintik-bintik. Kalau muka tau pulak taknak bintik. Kalau baju tau pulak nak hok molek-molek je. Alang-alang kacak luar biar kacak dalam. Eh ! Heee :)

Bebelan untuk diri sendiri. Orang putehmelati panggil, monolog dalaman.

Sekian.

Moral of the entry : ________________________
*Isi tempat kosong ikut sedap tekak kucing jiran :P

Haha. Tata.

Nak beli baju raya ? Klik SINI :)

La Ilaha Illallah ✿ Allahu Akbar ✿ jom cipta bahagia
2leep.com

ARTIKEL MENARIK GILA, BUSUK & PINGJE