Mencintai Allah & Ibubapa Saya Satu KEWAJIPAN... ♥

Lelaki : Awak Cintakan Saya Lebih Dari Keluarga Awak

Perempuan : Tak...

Lelaki : Kenapa? Sampai Hati Awak Buat saya Camni

Perempuan : Saya Ada ALASAN Tersendiri....

Lelaki : Baiklah Saya Nak Dengar Dari Hati awak Sendiri..

Perempuan : Bila Saya Mula Melihat Alam Dunia, Bukan Awak Yang Tolong Azankan Saya Tapi Abah Saya. Bila Saya Menangis Di Tengah-Tengah Malam Bukan Awak Yang Tolong Tenangkan Saya Tetapi Emak Saya Tolong Dodoikan Semula, Jadi Tanpa Kesabaran & Kesungguhan Mak Bapak Saya. Siapalah Saya ?? Sebab Tu Saya Lebih Sayangkan Keluarga Saya Daripada Awak. Macam Saya Cakap Sebelum Ni, Menyayangi Mu Satu KEHARUSAN Akan Tetapi Mencintai Allah & Ibubapa Saya Satu KEWAJIPAN... ♥


La Ilaha Illallah ✿ Allahu Akbar ✿ jom cipta bahagia
2leep.com

3 comments:

  1. salam perkenalan......tapi pas kwen perempuan kna utamakan suami pulak laaa kan?ibubapa no2 plak laaa kan..

    ReplyDelete
  2. @saifulizan shaari
    wslm.. yup pas kawen isteri wajib taat suami selagi mana tak langgar syariat ^-^
    -salam perkenalan jugak-

    ReplyDelete
  3. terharu bace,,,time kasih perkongsian kak =)

    ReplyDelete

Assalamualaikum!
Komen jangan tak komen ye :D
✿ Terima Kasih Taw ✿

ARTIKEL MENARIK GILA, BUSUK & PINGJE