JoM JoiN iNi ! :D


Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

Ehem2 helo helo.. buat pertama kali nya saya men'join' kan diri dalam segmen sebegini ya..
Haha maQa nyaa persyilakan untuk joinn jugakk yaa :)
Ayuhhh~

Ahaa! segmen ni anjurkan oleh : en Caer Sasuke :)
Beliau dgn rajinnya menganjurkan segmen ini 
untuk membantu rakan2 blogger meningkatkan trafik blog sesama komuniti blogger.
Terima kasih en Caer ^^

Maklumat lanjut boleh lah terjah beliau yer!

Saya mahu tag ini dua budak cumel : Pandan dan Jumud

Oke sekian sahaja!

JCB : Berakit-rakit ke hulu Berenang-renang ke tepian.... sila sambung senirik! :P

~ SALAM RAMADHAN ~
La Ilaha Illallah ✿ Allahu Akbar ✿ jom cipta bahagia
2leep.com

6 comments:

  1. thanks join..due date da nk dekat..so good luck na =)

    ReplyDelete
  2. @Jahidih Saili

    lama xnampakk! hehe :DD

    @Caer Sasuke

    most welkem ^^ thanK y0uu~

    ReplyDelete
  3. time kasih kak,,hehehe

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum, datang ke sini untuk mengenali rakan blogger..

    http://lokmanramli.blogspot.com/2012/07/segmen-kenali-komuniti-blogger.html

    anda juga dijemput untuk join segmen pertama saya.. ^_^. sokongan daripada anda saya ucapkan ribuan terima kasih.

    http://lokmanramli.blogspot.com/2012/07/segmen-lokman-saya-blogger-dari.html

    ReplyDelete

Assalamualaikum!
Komen jangan tak komen ye :D
✿ Terima Kasih Taw ✿

ARTIKEL MENARIK GILA, BUSUK & PINGJE