bertanya aku pada diri

Yoo Wassup wassup..


CikMar in da houseee~


ek? no no. this is not proper.


Bismillahirrahmanirrahim.


Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.


eh? yes yes. this is my way.


Memulakan entry dengan pujian kepada Yang Maha Agung!


Then, mendoakan sesiapa yang sudi membaca belog jcb *yang tak seberapa ni T.T, yela sangat2 berterima kasih kalau ada yang sudii, kalau takde pon tak hape la, den jo baco sendiri :p


emm .. kenapa tajuk entry kali ni 'bertanya aku pada diri?'
apa yang aku tanya?




dalam 3, 4 hari ni aku banyak buat blogwalking. ekceli aku pun tak tahu pe kebende nye 'blogwalking' neh. tapi aku agak2 je ler iaitu : berjalan2 di atas blog! <-- hopefully betul andaian aku neh ;p


jap! banyak ke walking? takde la banyak. ada la beberapa blog popular yang aku terjah n selongkar. perghh ayat nak menang je. haha


so, macam2 gaya la orang ber blogging ni..kan kan :DD


jadi, bertanya aku pada diri..
aku nak jadi blogger yang bagaimana wahai diri??


1) blogger yang menceritakan kehidupan harianku kah? patut kee? nanti semua org baca <--bajet. kalau yg bermanfaat oke pe~


2) blogger yang menceritakan tentang keluargaku kah? apa salahnya kalau benda baik kan^^


gambo raye taun lepas.. kikiki


3) blogger yang menceritakan tentang boyfriendku kah? ek? ade boipren ke ??


4) blogger yang sering upload muke sendiri? sebab aku bersyukur n ase perlu kongsi rasa syukur ini <-- adakah ayat2 saya mengejek? oh tidakk, saya ikhlas :)


5) blogger yang kongsi tips2^^ tips kecantikan, nak pakai baju cane, nak pakai tudung cane, nak blaa bla cane.. aaa.. konsi petua pon bes gak!


atau 6) blogger yang berkongsi isu semasa! haaa tak kire dalam @ luar negeri, gosip artis @ menteri, juga cerita raja @ rakyat jelata? pergghh sekali lagi, ayat nak menang ajerr! haha


atauu blogger masakan? emm maksudnye berkongsi resepi2 best untuk suri2 dan nuri2 rumah :) <-- yang ni besyy!hihi


orrr 7) blogger yang .. emm yangg berkongsi ilmu! ya berkongsi ilmu.. melalui apa jua penyampaian. pengalaman, soal jawab atau fakta directly~


hmm apa yang aku mereFek nii -.-'


ok, back to the ground, persoalannya :
wahai diri, blogger yang bagaimanakah aku ingin jadii?


hmm..


pilihan di jari jemariku. ohh tidak pilihan di otak kananku. ohh bukan2 pilihan di hatikuu.
da macam TV9 plak.


yang pastiii...

JCB :
*hehe, aku rase cool what nama blog aku. muehehe :P (walaupun kawan2 suke ejek)
*emm keliru, nak gune kata ganti diri apa eh, jap ase cam aku bes, jap ase cam comel pakai saya, dann jap ase sweet gune cikmatahari (padahal nak muntah!) :PP haha
*emm ape2 laaa, janji i can share something benefit !! not parasit~


Varsiti kesayangankuu.. sungguh banyak jasamuu..
Membentuk insan muliaa.. berilmuu berbudayaaaaaa..

Terima kaseyyyyy^^
La Ilaha Illallah ✿ Allahu Akbar ✿ jom cipta bahagia
2leep.com

6 comments:

  1. post psl tips kecantikan ngn pki tudung kak,,,heheheh

    ReplyDelete
  2. @pandan

    ooo hihi ingat pandan mane tadi, pandan jaya ke pandan indah :P

    ReplyDelete
  3. Rajinnye cik kak jum ni hapdet belog..tlg hapdet belog i yg dh bsawang n burok tuh..hihi

    ReplyDelete
  4. hehe..mne hade ejek laa..cute la JCB ni..wewit.. JJ pon ade blog ka.. nk polow la.. :P

    ReplyDelete
  5. @Jay Jameel Jum
    aikk yeke bersarang.. akak tengok cm header baru je hantekk :)

    @amalina khalid
    aaaahh naseb bek ko penyokong tegar. hahaha

    ReplyDelete

Assalamualaikum!
Komen jangan tak komen ye :D
✿ Terima Kasih Taw ✿

ARTIKEL MENARIK GILA, BUSUK & PINGJE