Yang Terindah Hanya Sementara :P

Bismillahirrahmanirrahim,


Assalamualaikum warahamatullahi wabarakatuh.


Catatan 24hb MEI 2012.


Hari ini adalah kelas terakhir bagi subjek Kepimpinan Diri & Organisasi by Dr.Zabidi.
Dalam entry sebelum ni, saya ada kongsikan betapa best & meriahnyee kelas ni! OSEMM!
Kalau belum baca, Boleh la baca kat sini :)


So, seminggu sebelum kejadian kitorang dah bincang nak ada kan jamuan makan-makan sebagai meraikan Dr.Zabidi dan kelas terakhir ini. Hasil perbincangan, kitorang sepakat nak kutip rm6 sorang dan sponsor2 indvidu^^.


Menu utama : Bihun Goreng & Mee Gumuk :) Air Oren (ala2 fresh orange)
Menu sponsor : Kek Batik, Puding Kek, Bubur Jagung, Keropok Goreng & Ayam Golek NARA ~


Sangat muliaaa la korangg!!



Hari selasa 22hb, sempat kami ke CM untuk beli hadiah kenang-kenangan buat dr.Z. Dan yang laagii osemm ada juga rezeki untuk hadiah buat setiap ahli kelas KDO. Alhamdulillah :)


frame tu utk DR. yg comel2 kt bwh tuu weols punye^^


penanda buku yg dah tulis nama! :)






Antara yang di sponsor :-

by : amad & kak fizaa :) *sgt sedapp! percayalah~

by : mimi amira^^ * siyess paling lakuu kot!

by : halim - pakwe Z. kuikui * 3 ekor kott. mmg bestt!!

by : kak tini comell^^ *dessert pn ade taww~

by : zuhailah- makwe H * sedaappp katenye!

by : kak idara cute^^ *cukup pakej!


Gimik hari kejadian sangat OSEMM :


Lepas tamat ulasan pembentangan daripada DR, tiba-tiba Ahmad 'pengsan' dengan jayanya.
Pada awalnya, DR tak segera meluru ke arah Ahmad. Sebaliknya, dia memerhati dari meja. Kawan2 yang lain memberi kerjasama dengan cuba membantu Ahmad yang 'pengsan'.


Saya pulak keluar kelas, dan memberi isyarat kepada kak Ida yang membawa kek untuk masuk. Ketika itu, DR sudah berada di sebelah Ahmad yang pengsan. Kira-kira DR menghadap ke belakang kelas, dan kek datang dari bahagian hadapan kelas!


Bila kek masuk, kami pun menyanyikan lagu 'Rasa Sayang Hei'~


tengok video kat sini :)


Dr.Zabidi sangat speechless! sehingga dia terduduk & melutut. Ohh DR, maafkan kami atas penipuan tadiiii.. hihi supriseeeeeeeee~


mintakk soriii ye DR :DDD


emm tak lupe juge persembahan khas weols :P


gambar-gambar sekitar hari kejadian yang OSEM ^_^


kami tengah nyanyi 'rasa sayang hei' (^__^)

dr Zabidi :)

baca doa selamat & doa makan- diketuai oleh Rashid :)



sesi potong kek ^__^


penyampaian hadiah kenang-kenangannnn :')

gambar SKEMA :P

gambar 'HapPENING' :PP

makannnn tymeee~



takde motifffff :D

sekiannn sahaja dari kamii KDO's members^^

* DR Zabidi said : 'ini adalah kelas terakhir yang dia ajar, dah taknak kelas lain'. :P

.: Kalau ada sumur di ladang, boleh kami menumpang mandi, kalau ada umur yang panjang,
 kelas macam ni? takkan ada lagiii :P :.


La Ilaha Illallah ✿ Allahu Akbar ✿ jom cipta bahagia
2leep.com

ARTIKEL MENARIK GILA, BUSUK & PINGJE