CATATAN KE-100 || SPECIAL 4 MY SMKPW ^_^

Bismillahirrahmanirrahim 

Subhanallah, lamanya x mencoret sesuatu kat sini !

Rindu.. Rindu.. Rindu.. 

Tahlaa emosi seminggu ni tak betul sket, hehe xde passion nak menulis ~

But now, nak jugak tulis something sebagai kenangan :)

Tulis apa ?

Hmmm last week, 7/9 adalah hari terakhir sebagai guru praktikal
at my lovely skul,
SMK Puteri Wilayah, KL !

First thing, first kalam,
Alhamdulillah Ya Allah !
Sesungguhnya tak pernah terlintas akan dilayan sebegini baik
dan disayangi sebegini :)

Feel nya sangaaaaattt lah membuatkan airmata mahu menitik bila mengimbau detik2 di sana 

Tiada kata-kata yang dapat ditulis.

Terima kasih puan pengetua ! 
Terima kasih guru2 pembimbing !
Terima kasih guru2 SMKPW !
Terima kasih uncle & kakak guard !
Terima kasih kakak2 cleaner !
Terima kasih kakak2 kantin !

And...

Terima kasih 4 my love one~
My studentt !!
My student 1 Jaya & 1 Ilmu :)

Relief class : 1 Cita, 2 Ilmu !!

penghargaan korang FIVE Star ^__^

Korang Super Osem, ustazah sayang sangatt dengan korang ^^


Dan kelas2 yang ustzh pernah masuk,
maaf atas kekurangan . .

Terima kasih kerana menghargai kami !


Kita merancang..Allah juga merancang..
Tetapi PERANCANGAN ALLAH adalah YANG TERBAIK buat kita..
Seperti PELANGI INDAH yang muncul selepas gerimis hujan ♥♥

Uhibbukunna fillah ! ;)

P/s : gambar . kenangan lagi :)


JCB : Kasih sayang bak bunga di taman . .
Harus dijaga dan dibajai . .
Pastikan ia subur sentiasa . .
Agar harum harumannya dapat dirasai . .
La Ilaha Illallah ✿ Allahu Akbar ✿ jom cipta bahagia
2leep.com

ARTIKEL MENARIK GILA, BUSUK & PINGJE