RaSa BerTuHaN :)

.Allahumma Takhtim 'Alaina Bi Husnil Khotimah
Wa La Takhtim 'Alaina Bi Suul Khotimah.

Terima Kasih Tuhan -by Mawaddah :)


Terima kasih wahai Tuhanku 
Yang sentiasa melimpahkan Rahmat-Nya 
Membenarkan aku menghadap-Mu Tuhan 
Yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang 

Untuk bercakap dengan-Mu Tuhan 
Mengizinkan kuminta pada-Mu 
Memuja - memuji sepenuh hatiku 
Memohon munajat pada-Mu Ya Rabbi 


Tapi aku khuatir ketika menghadap-Mu 
Tidak pula pandai beradab dengan-Mu 
Aku mula bimbang kalau aku derhaka 
Dalam ketaatan bukan Rahmat dari-MU yang kudapat 
Tapi ku kan dapat kemarahan-Mu 

Ya Rabbal Alamin 
Maafkanlah Aku 
Ya Rabbal Alamin 
Maafkanlah Aku
La Ilaha Illallah ✿ Allahu Akbar ✿ jom cipta bahagia
2leep.com

2 comments:

Assalamualaikum!
Komen jangan tak komen ye :D
✿ Terima Kasih Taw ✿

ARTIKEL MENARIK GILA, BUSUK & PINGJE