Segmen : Saya Blogger Negeri .......


Assalamualaikum bloggersszz :D
Saya blogger negeriii ....

PAHANG DARUL MAKMUR 
Sapa satu geng sep skett :)

what can i say about my hometown..
hemm hemm secara umum, pahang memang banyak tempat-tempat
yang mengekalkan nilai-nilai natural gitu kan ?
Sapa yang suka pada alam, memang sesuai lah duk pahang, ahakk gurau je :P

Pasal daerah lain, sure ada blogger lain dah pun mention kan,
so aku nak cite pasal daerah yang aku duduk, iaitu
daerah BERA :)


Sebagaimana yang korang tawu, 
sungai pahang adalah sungai terpanjang kat semenanjung ni kan.
So, rumah aku xde kena mengena dengan sungai ni pun, ahaha..
aku duk kawasan felda dekat gugusan bera.


Korang pernah dengar tasik bera?


Ehemm bagi aku, ni la kot tempat yang menarik yang berdekatan dengan aku kot.
sebab apa menarik ?
sebab... tasik ni adalah tasik air tawar terbesar di Malaysia yang unik dan terpencil.
Memang terpencil puuuuunn hihi.

Tasik Bera :







gambar semua ehsan google :D


Aku ? pernah pegi sekali je kot huahuahua ;P

dun ever ever gelakkan nama my hometown oke ! 

Hehe, ok la.. tu je kot.
Ahaa fakta kat SINI ^^
Nak tawu lebih lanjut, talipon apak dafi, opsss

XOXO

psst jap.. thanX fizGraphic buat segmen camni ! Best kot :D
saya tag si DIA :)





La Ilaha Illallah ✿ Allahu Akbar ✿ jom cipta bahagia
2leep.com

14 comments:

  1. oo..cik mar org pahang ye..jiran jer rupernye ^^

    ReplyDelete
  2. hehe..akak orang pahang juga ye..sama dengan kak mai..aka maria menado lah ye. Mati saya kalau akak mai datang baca. hehe..kak, nanti boleh kita outing..ajak kak mai..hahaha.




    p/s: akak felda apa dekat bera?

    ReplyDelete
  3. sy dtg dari segmen yg sama...hoho...

    wah mcm best je tasik bera tu...tak pernah jejak lagi ke sana....dia tasik buatan ke tasik semulajadi ye cik mar....?

    ReplyDelete
  4. @Nurul Aini
    aah sama dgn maria menado. hihi boleh3 ! wahh mcm bestt je.. akak felda mayam, aini tau ke ?

    ReplyDelete
  5. org pahang rupanya.......
    remy blogger perak!!!!

    ReplyDelete
  6. ciksu join juga.selamat bersegmen dear..
    dari kedah :D

    jemput singgah sini ;D

    http://lobaksusue.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-dari-negeri.html

    i follow ;D

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum dan salam sejahtera.. ^_^. selamat berkenalan kepada yang baru mengenali diri saya. Saya blogger dari terengganu tetapi sekarang menetap di melaka. jemput singgah ke rumah saya yang tak sebeberapa ini. Maaf juga lambat buat lawatan sebab sibuk dengan final exam..

    http://www.lokmanramli.my/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri-terengganu.html

    ReplyDelete
  8. salam singgah..Eyz tak pernah lagi pg pahang..nak pgi lah suatu hari kelak..ehhee
    http://miseyz.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html

    ReplyDelete
  9. hai assalamualaikum
    dtg dari segmen yg sama
    yeen stdy kat pahang ni ^^
    jom terjah ke nogori plk ~
    http://treasurelicious.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html

    ReplyDelete
  10. http://mardiyanhani.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-dari-negeri.html
    org pahang jugak..done follow...

    ReplyDelete
  11. Ibu sunggah dari segmen sama..

    http://ibuberbicara.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html

    ReplyDelete
  12. singgah juga dari segmen yang sama dgn ibu salmi...

    http://inazalina.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html

    ReplyDelete

Assalamualaikum!
Komen jangan tak komen ye :D
✿ Terima Kasih Taw ✿

ARTIKEL MENARIK GILA, BUSUK & PINGJE